Dobry klient to … stały klient. Ta stara prawda jest nadal jakże aktualna. Według opinii ekspertów koszt pozyskania nowego klienta kilkukrotnie przewyższa koszt “utrzymania” już zdobytego.
Doceniasz lojalnych klientów? Pozwól by i oni poczuli się docenieni. Pomocą w realizacji tego zadania będzie własny program lojalnościowy. Wystarczy jedynie określić zasady programu i poinformować o nim klientów. Gotowe!
Do czego służy?
Program SOGA obsługuje trzy rodzaje kart:
- pre-paid (przedpłacone)
- rabatowe
- lojalnościowe
Dwa pierwsze typy są obsługiwane w wersji podstawowej. Jedynie obsługa własnego systemu lojalnościowego wymaga zakupu modułu dodatkowego.
W celu uruchomienia systemu lojalnościowego dla klientów musimy określić jego podstawowe zasady:
Sposób naliczania punktów – ile punktów lojalnościowych otrzyma klient po zakupie danego produktu lub grupy produktów. Możemy ustalić jedną z dwóch opcji:
- każdy produkt ma przypisaną wartość punktową
- punkty naliczane są w zależności od wysokości całego rachunku
Wartość 1 punktu – kwotę na jaką zamieniany jest 1 punkt podczas płatności punktami lojalnościowymi.
Rozliczanie punktów – czy podczas płatności punktami klient otrzymuje kolejne punkty.
Dokonując zakupu co najmniej trzech dowolnych rozszerzeń programu SOGA, ich cena będzie obniżona o 50%